כל מה שרצית לדעת על קורס מזכירות רפואית

מעוניינת להשתלב בתחום האדמיניסטרציה? רוצה לעשות זאת במרכז רפואי, בקליניקה פרטית או במרכז מדעי ומחקרי? אם כן, במכללת אינטלקט אקדמון תוכלי לקבל תעודת מזכירה רפואית מטעם משרד הכלכלה עם עמידה בכל דרישות הקורס.

 

היום יותר מתמיד – מזכירה רפואית

בשנים האחרונות אנו עדים למעבר ברור של שירותים רפואיים רבים מהמסגרת הציבורית למסגרות פרטיות. כיום בכל עיר ישנן קליניקות ומרכזים פרטיים רבים העוסקים בין היתר ברפואת עיניים, רפואה אסתטית, אורתופדיה ומרפאות המשלבות מספר מומחים מענפי רפואה שונים. המשמעות היא שקיים ביקוש גבוה מאוד בימינו למזכירות מיומנות בניהול משרד וכמו כן מעורות היטב בתנאים ובצרכים המיוחדים של מערכים רפואיים. בקורס בן 400 שעות אקדמיות תוכלי לרכוש את הכלים הדרושים להשתלבות מוצלחת בתחום, עם סיכויים גבוהים למצוא עבודה מעניינת לטווח ארוך באזור מגורייך.

 

מה תלמדי בקורס?

קורס מזכירה רפואית נפרש כאמור על פני 400 שעות של הדרכה פרונטאלית – עיונית, תרגולים והתמחות מעשית בבית החולים. מדובר בקורס שנועד לתת מענה לכל קשת ההיבטים הנדרשים בעבודתה של מזכירה רפואית. לכן השיעורים עוסקים במגוון גדול של תחומים כגון סודיות ואתיקה מקצועית בעולם הרפואה, רשומות ומונחים רפואיים, פתולוגיה, פיזיולוגיה ואנטומיה, מיומנויות ניהול וארגון במערכות בריאות, תכתובת עסקית ומנהלית, סדנאות לשיפור מיומנויות ואנגלית רפואית, כמו כן, תלמדי בקורס מיומנויות מחשב בתוכנות האופיס כמו וורד, אקסל ופאואר פוינט ושימוש ברשת האינטרנט. על מנת לזכות בתעודה המבוקשת של מזכירה רפואית ממשרד הכלכלה עלייך להפגין נוכחות בלפחות 85% מכלל השיעורים, לרבות בהתנסות המעשית בבית החולים שהינה חשובה מאוד לרכישת ניסיון, להבנת התנהלות המערכות במציאות, ולגיבוש הידע התיאורטי שלמדת בשיעורים.

 

מקצוע רב פנים, מאתגר ומספק

מזכירות רפואית אמנם דומה לעבודתה של מזכירה בארגונים אחרים, אך היא הולכת כברת דרך נוספת. כך לדוגמא, במקצוע זה את נדרשת וזוכה לתת מענה לפניותיהם של מטופלים הנזקקים לשירותים רפואיים, ולכן גם לשדר להם ביטחון, רגיעה, רצינות ואמפתיות. פעמים רבות תשמעי מילות תודה והערכה ומצד שני תצטרכי להפגין סבלנות ואורח רוח מול אנשים מודאגים לגבי בריאותם ובריאות יקיריהם. בנוסף, במהלך העבודה השוטפת תהיי במגע יומיומי עם אנשי מקצוע מוכשרים ואיכותיים, כגון רופאים ומנתחים, תשתתפי בישיבות צוות ותיהני מסביבת עבודה דינאמית ומאתגרת. ולא פחות חשוב מבחינתך, ככל שתתמידי בעבודה ותבצעי את תפקידך בנאמנות ובמקצועיות, כך תהפכי לבורג חשוב בהתנהלות המוסד הרפואי. למעשה, תפקידך יהיה לחבר בין הרופאים והמטופלים ולהיפך, ולכן את למעשה נמצאת במרכז העצבים של המוסד. עם הזמן תזכי למשימות ופרויקטים אחראיים ומורכבים יותר, והתגמול יהיה בהתאם הן ברמה האישית והן מבחינת תנאי התעסוקה.

רוצה לדעת עוד על קורס מזכירות רפואית? לפרטים נוספים והרשמה לקורס התקשרי כעת אל נציגי מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9233

קורס מזכירות רפואיות